03.06.2016

 

Millise ettevõtte jaoks ei oleks see küsimus pidevalt aktuaalne? Loomulikult määravad lõpliku tulemuse ettevõttes töötavad inimesed, kuid paljuski sõltub see ka sellest, millised töövahendid on nende käsutuses. Üheks võimalikuks tööriistaks ja lahenduseks selles vallas on Zendesk.

Mis asi on Zendesk?

Veidi lihtsustatult on Zendesk kliendipöördumiste ehk nn ticket’te haldamise süsteem, kus siis kliendipöördumistele vastata ning vastamise efektiivsust ja kvaliteeti mõõta. Ükski pöördumine ei unune, kliendile antakse automaatset tagasisidet, mis seisus tema pöördumine on ning lihtsasti on kokku võetav, kes kui paljude pöördumistega tegeles ja kui palju aega kulutas.

Zendesk on globaalne pilveteenus, mis on lihtne käivitada ning enda vajaduste kohaselt häälestada.

Soovi korral võid teenuse eest tasuda kuu kaupa ning täpselt selle funktsionaalsuse eest, mida parajasti kasutad.

Mida Zendesk võimaldab?

Zendesk koondab erinevate suhtluskanalite kaudu saabuvad pöördumised. Lisaks kõige levinumatele e-maili pöördumistele, on võimalik süsteem siduda ka Facebook’i ja Twitteriga, pakkuda klientidele võimalust pöörduda ettevõtte veebilehelt lühisõnumi ehk chat’i vahendusel ning vastata telefonikõnedele. Ükski pöördumine ei jää registreerimata.

Võimalik on defineerida erinevaid reegleid automaatvastusteks klientidele ning erinevaid teavitusi klienditeenindajate abistamiseks.

Lihtsasti saab koostada erinevaid vaateid kiire ülevaate saamiseks lahendust ootavate ja lahendatud pöördumiste osas nii klientide kui erinevate suhtluskanalite lõikes.

Alates 2016 aasta kevadest on Datafox Zendesk’i ametlik partner ja edasimüüja Eestis!

 

Vajad Datafox’i abi Zendesk’i juurutamisel, kui:

  • Sul pole aega ise pusida ja Zendesk’i võimalusi avastada, et lahendus oma ettevõtte klienditeenindajate jaoks käivitada.
  • Vajad nõu ja kogemust, mida ja kuidas kasutada ja milliseid rutiine käivitada.
  • Soovid integreerida telefonisüsteemi Zendesk’iga.
  • Soovid enda jaoks lihtsustada arveldamist Zendesk’iga.

 

Kirjuta meile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. ja koge ise kliendina meie teenindust Zendesk’i abil!


See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Kommunikatsioonilahenduste müük