25.10.2021

 

Ida-Virumaa üks juhtiv kohtutäituribüroo Andrei Krek võttis kasutusele Datafoxi loodud veebipõhise tööde juhtimise rakenduse Simpledsk.

 

Kohtutäitur Andrei Kreki sõnul loodi Simpledski platvormile automatiseeritud täitemenetluse aruandluse infosüsteem, kus kõik osapooled saavad mugavalt jälgida täitetoimikute elukäiku. „Kui seni esitati aruandeid Exceli formaadis ja vastati käsitsi üksikpäringutele, siis nüüd on meie büroo töötajatel ning võlgade sissenõudjatel võimalik veebipõhiselt jälgida, mis seisus üks või teine täitemenetlus on,“ selgitas Krek.

 

Kohtutäitur rääkis, et kuna sissenõudjad saavad uue süsteemi kaudu saata büroo töötajatele teateid laekumiste ja muu taolise kohta, on ka infovahetus märksa operatiivsem. „Kolmas oluline komponent on volituste haldus, tänu millele näevad nii meie töötajad kui ka võlgade sissenõudjaid aruandlussüsteemi Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardiga turvaliselt sisse logides vaid neid täitetoimikud, millega nad konkreetselt töötavad,“ lausus ta.

 

Datafox Software Engineeringu arendusjuhi Tarmo Reinebergi hinnangul on Simpledsk lihtne võimalus vabastada ettevõte Exceli-põhisest aruandlusest. „Excel on väga hea programm tabelarvutusteks, kuid mingist töömahust alates ei sobi see enam töövoo juhtimiseks, hakates pärssima ettevõtte efektiivsust,“ ütles Reineberg. „Seejuures on veebipõhiste lahenduste juurutamisel üllatuslikult selgunud, et täiesti erinevates valdkondades tegelevate ettevõtete aruandluseks kasutatavad Exceli tabelid on sageli vägagi sarnased. Simpledsk saigi alguse mitme ettevõtte soovist võtta kasutusele tellimuste täitmist hõlbustav IT-lahendus, mis võimaldaks lihtsasti hallata klientide tellimusi ning korraldada ettevõttesiseseid töid ja tegemisi.“

 

Kuigi põhifunktsionaalsuses Simpledsk n-ö valmislahendus, saab seda kohandada vastavalt iga kliendi vajadustele. Vajaduste kasvades ning täiendavate ideede tekkimisel saab automatiseerida erinevaid tegevusi, lisada juurde suhtluskanaleid või integreerida Simpledski teiste infosüsteemidega. Lisaks klienditellimuste haldamisele on Simpledski alusel võimalik luua iseteenindusportaal või kasutada seda proaktiivseks kliendihalduseks, luues süsteemis tegevused klientidega kontakteerumiseks telefoni, e-posti või SMSi teel.

 

Täpsemalt saab Simpledski eelistest võrreldes Exceliga lugeda siit.

 

Kui oled huvitatud Simpledski lähemast tutvustusest või soovid demoversiooni, siis kirjuta meile:

 

Tarmo Reineberg

See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

 

 

 

Loe lisaks:

Kanaliülene teenindusplatvorm Zendesk jagas tooted viieks paketiks

Samsungi MagicInfo automatiseerib infoekraanide halduse