X
VÕTA MEIEGA ÜHENDUST
 
 

Võta julgelt ühendust ja leiame koos parima lahenduse!

IP vahendusjaama lahendused

Datafox’i poolt pakutavad innovaphone vahendusjaama lahendused on tuntud oma töökindluse ning äärmiselt lihtsa arhitektuuri ja energiasäästlikkuse poolest. Näilisele lihtsusele vaatamata saavad samas kindlasti lahenduse ka kõige nõudlikumad soovid. Innovaphone vahendusjaama lahendus sobib suurepäraselt kõigile, kes eelistavad pilveteenusele oma vahendujaama, sõltumata ettevõtte suurusest. Ülilihtsalt ja kuluefektiivselt on teostatavad üle riigipiiride ulatuvad loogiliselt ühtsed lahendused ning kõrgkäideldavust nõudvad, dubleeritud ja mitmes asukohas paiknevad lahendused. Lahenduse koosseisu on võimalik lisaks klassikalistele IP lauatelefonidele lülitada ka traadita DECT ja Wifi telefonid ning tarkvaratelefonid nii arvutis kui ka nutitelefonis. Lisaks rikkalikule telefonifunktsionaalsusele on samal platvormil käivitatav ka täisfunktsionaalne Unified Communications lahendus võimaldamaks olekuinfo jälgimist, chat’i, videokõnet ning konverentsilahendusi. Võimaluste ringi täiendab veelgi WebRTC tehnoloogia ning integratsioonid Microsoft Exchange, Dynamics ja Office 365 lahendustega.

Kõnesalvestus

Kõnesalvestus on sageli vajalik funktsioon nii kontoris kui mobiiltelefoni kasutades.

Võimalik on:

  • Salvestada nii laua-, arvuti ka mobiiltelefone
  • Salvestada pidevalt kõik kõned
  • Salvestaja kõnesid juhuslikkuse põhimõttel
  • Salvestada kõnesid on demand põhimõttel
  • Nn ähvarduskõnede salvestamine (salvestamiseotsus tehakse tagasiulatuvalt kõne lõppedes) Kõnesalvestuse juurutamiseks ei ole alati vaja tingimata kogu telefonisüsteemi uuendada

Mobiiliintegratsioonid

Ükski kommunikatsiooniplatvorm ega lahendus ei ole täielik, kui sinna ei ole kaasatud ka mobiilsed seadmed. Datafox’i poolt pakutavad lahendused võimaldavad nutitelefone ja tahvelarvuteid kasutada samaväärselt lauateefoniga.

Nutiseadme vahendusel on võimalik:

  • jälgida olekuinfot ning hallata enda olekut;
  • otsida klientide kontakte andmebaasidest;
  • teha lisaks tavatelefonikõnedele ka nn peer-to-peer kõnesid ning kasutada kõnesalvestust;
  • rakendused on olemas nii Android kui ka iOS platvormile.

Unified Communications

Telefonilahendust kaasajastades tasub kindlasti vaadata kommunikatsioonivajadusi laiemalt ning käivitada ühtne lahendus, mis võimaldab suhelda kõikide levinud suhtluskanalite kaudu. Nn chati programme on ju mitmeid, kuid ükski neist ei võimalda siduda endaga ka telefonisidet ning arvestada olekuinfo kuvamisel ka telefonikasutuse infot.

innovaphone UC platvormi võimalused:

  • olekuinfo jälgimine nii läbi UC kliendi, telefoni kui ka Outlook’i;
  • olekuinfo sünkroniseerimine Exchange kalendrist;
  • chat ühe või mitme inimesega samaaegselt;
  • laua- või mobiiltelefoni „juhtimine“ arvutist või tarkvaratelefoni kasutamine arvutist;
  • peer-to-peer ja „tavaline“ telefonikõne;
  • videokõne;
  • ekraanijagamine;
  • konverentskõned sh video ja ekraanijagamine;
  • ülilihtsalt integratsioonid CRM jm rakendustega;
  • WebRTC ehk kõik eelpool toodud ainult veebibrauseri vahendusel ilma tarkvara arvutisse; installeerimata mistahes operatsioonisüsteemiga arvutis;
  • WebRTC rakendused veebilehel.

Konverentsilahendused

Lihtsad lahendused koostööks on tänapäeval üliolulised. Telefonikonverentsile peab vajadusel olema lihtsasti lisatav videopilt ja sisu ehk ekraanijagamise võimalus. Datafox’i poolt pakutavad kommunikatsioonilahendused võimaldavad seda kõike. Kuni 30 osapoolega konverentskõnes saab osaleda nii ettevõtte seest kui väljast. Viimased siis kas ainult tavatelefonikõne näol või „täisväärtusliku“ liikmena kasutades WebRTC võimalusi brauseri vahendusel. Kõnesalvestuse kasutamisel on ka konverentskõne samaväärselt salvestatav tavalise, üks-ühele telefonikõnega.

Kontaktikeskused

Klienditeeninduse korraldamine esitab kommunikatsioonilahendusele uued nõudmised. Kõnekäsitluse korraldamiseks piisab reeglina innovaphone IP vahendusjaama funktsionaalsusest. Tänapäeval, mil samaväärselt tähtsad klienditeeninduse kanalid on ka e-mail ja näiteks chat, on üheks suurepäraseks lahenduseks, paindlikuks lahenduseks Zendesk.

Datafox on Zendesk’I partner ja edasimüüja Eestis. Aitame lahenduse kasutuselevõtul ning kõneside integreerimisel Zendeski.

 

WebRTC

It’s even cooler than Skype! :)

WebRTC (Web Real-Time Communication) on Google poolt ellu kutsutud tehnoloogia, mis võimaldab suhelda veebibrauseri vahendusel nii audio kui ka video vahendusel ilma mingit lisaprogrammi arvutisse installeerimata.

Datafox’i poolt pakutav innovaphone kommunikatsioonitehnoloogia toetab WebRTC-d. Selle abil on võimalik:

  • Kasutada kõiki Unified Communication võimalusi veebibrauseri vahendusel s.o kõne, video, chat, presence, conferencing.
  • Paigaldada veebilehele „call me“ nuppe/linke võimaldamaks klientidel otse veebilehelt teha määratud numbrile nii audio- kui ka videokõne ja/või alustada chati sessioon.

Pilveteenused

Pilveteenus võimaldab kõiki lahendusi kasutada minimaalsete investeeringutega igal ajahetkel täpselt sellises mahus ja funktsionaalsuses, mis vajalik.

Lisaks finantsaspektile, on isegi olulisem see, et mida mobiilsemad on ettevõtte töötajad, seda olulisem on kõikide lahenduste kasutamisvõimalus kõikjalt internetist, mitte ainult kontoris istudes. Seda on võrratult lihtsam tagada pilveteenuseid kasutades, selle asemel, et avada ettevõtte sisevõrgus paiknevaid ressursse avalikuks kasutamiseks. Parimad näited selleks on ilmselt helistamine mobiiliäpiga ja WebRTC lahendused.

Kõik ühendused üle interneti teenuste kasutamise juurde on turvalised ning andmevahetus krüpteeritud. Iga kliendi lahendus on loogliselt teistest eraldatud.

Datafox kasutab pilvepõhiste kommunikatsioonilahenduste pakkumiseks innovaphone tehnoloogiat.

 

Exchange, Office 365 ja Dynamics integratsioonid

Kommunikatsioonilahendus peab olema ettevõtte kogu IT loogiline osa. Lisaväärtust on võimalik luua läbi integratsioonide. Lihtsamad lahendused ei nõua peaaegu mitte mingit integratsiooni ja arendusprojekti, vaid on imelihtsalt käivitatavad.

Võimalik on näiteks:

  • Exchange kalendriinfo integreerimine ühtsesse olekuinfo süsteemi
  • Olekuinfo jälgimine muude võimaluste kõrvalt ka Outlookist
  • Klikiga helistamine Outlook’ist, Dynamics’ist vms andmebaasist
  • Kliendi tuvastamine kõne sisenemisel ning vastava kliendi info automaatne avamine

 

Võta julgelt ühendust ja küsi lisainfot


Tarmo Reineberg
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
+372 6 230 153