Võta julgelt ühendust ja leiame koos parima lahenduse!

Kontaktikeskused

Klienditeeninduse korraldamine esitab tehnoloogilistele lahendusele järjest uusi nõudmisi. Kõne, kui ühe võimalikul suhtlusviisi tähtsust on selgelt vähenemas ning reeglina piisab selleks n-ö tavapärasest vahendusjaama funktsionaalsusest. Olulised on seejuures inetgratsioonid, et telefonikõne vahendusel toimunud suhtlus oleks talletatud klienditeeninduskekskonnas. Järjejst olulisem on pakkuda kliendile samaväärset teenindust ning klienditeenindajale samaväärseid tööriistu sõltumata kommunikatsioonikanalist – email, webchat, sotsiaalmeeida  jms.


Üheks suurepäraseks ja paindlikuks lahenduseks on Zendesk.

Datafox on Zendesk’I partner ja edasimüüja Eestis. Aitame lahenduse kasutuselevõtul ning kõneside integreerimisel Zendeski.

 

Konverentsilahendused

Kaugtöö lahenduste populaarsus sh virtuaalkoosolekute pidamine on muutunud igapäevaseks normiks.
Kõigile populaarsete pilveplatvormide (Teams, Zoom jm) kasutajatele aitame leida ja paigaldada sobivad seadmed nõupidamisruumidesse.

Loe meie soovituste kohta siit!

Konverentsilahenduse funktsionaalsust võimaldab pakkuda ka Datafoxi Cloud PBX platvorm.

 

Cloud PBX


Datafox’i poolt pakutavad innovaphone vahendusjaama lahendused on juba aastaid tuntud oma töökindluse ning äärmiselt lihtsa arhitektuuri ja riistvara energiasäästlikkuse poolest. Näilisele lihtsusele vaatamata saavad samas kindlasti lahenduse ka kõige nõudlikumad soovid. Ülilihtsalt ja kuluefektiivselt on teostatavad üle riigipiiride ulatuvad loogiliselt ühtsed lahendused ning kõrgkäideldavust nõudvad, dubleeritud ja mitmes asukohas paiknevad lahendused. Lahenduse koosseisu on võimalik lisaks klassikalistele IP lauatelefonidele lülitada ka traadita DECT ja Wifi telefonid ning tarkvaratelefonid nii arvutis kui ka nutitelefonis. Lisaks rikkalikule telefonifunktsionaalsusele on samal platvormil käivitatav ka täisfunktsionaalne Unified Communications lahendus võimaldamaks olekuinfo jälgimist, chat’i, videokõnet ning konverentsilahendusi. Võimaluste ringi täiendab veelgi WebRTC tehnoloogia ning integratsioonid Microsoft Office 365 lahendustega.

See kõik on jätkuvalt kättesaadav, kuid järjest harvem on otstarbekas lahendust omada ning hoida seda ettevõtte sisevõrgus, sest kõik samaväärsed võimalused on kättesaadavad ka Datafoxi Cloud PBX-i teenusega.

Cloud PBX teenus võimaldab lahendust kasutada minimaalsete investeeringutega igal ajahetkel täpselt sellises mahus ja funktsionaalsuses, mis vajalik.

 

Lisaks finantsaspektile, on isegi olulisem see, et mida mobiilsemad on ettevõtte töötajad, seda olulisem on kõikide lahenduste kasutamisvõimalus kõikjalt internetist, mitte ainult kontoris istudes. Seda on võrratult lihtsam tagada pilveteenuseid kasutades, selle asemel, et avada ettevõtte sisevõrgus paiknevaid ressursse avalikuks kasutamiseks. Parimad näited selleks on ilmselt helistamine mobiiliäpiga ja WebRTC lahendused, aga ka lihtsalt kodukontor Samuti on Cloud PBX teenuse puhul kõige lihtsamini realiseeritavad integratsioonid erinevate teiste pilveteenustega nagu näiteks Zendesk või Microsoft Teams.

 

Kõik ühendused üle interneti teenuste kasutamise juurde on turvalised ning andmevahetus krüpteeritud. Iga kliendi lahendus on loogliselt teistest eraldatud.


Datafox’i Cloud PBX teenuse puhul säilib ettevõtel jätkuvalt vabadus valida ise oma sideoperaator(id) nii kodu- kui välismaalt, kelle vahendusel soovitakse sideteenuseid kasutada.

 

Datafox kasutab pilvepõhiste kommunikatsioonilahenduste pakkumiseks innovaphone tehnoloogiat.

Võta julgelt ühendust & küsi lisainfot