14.11.2023

 

Enamik ettevõtteid ei kasuta kõiki teenuseid, mis nende Microsofti litsentsitasus juba sisalduvad, ehkki mõne uue võimaluse rakendamine suurendaks oluliselt organisatsiooni tõhusust ilma lisakulutusi tegemata. Et aidata ettevõtetel paremini mõista alakasutatud teenuste võimalusi ning juba soetatud Microsofti litsentsidest veelgi rohkem kasu lõigata, hakkasime pakkuma terviklikku konsultatsioonipaketti, kirjutab Datafoxi Microsoft lahenduste ja teenuste müügijuht Rando Ring.

 

Konsultatsioonipaketi eesmärk on arendada kliendi juures Microsoft 365 platvormi kasutamist ja tõsta tänu sellele kogu organisatsiooni efektiivsust. Kuna nii saab paremini rakendada litsentsitasus sisalduvaid Microsofti teenuseid, muutub kogu Microsoft 365 platvormi kasutamine kliendile senisest oluliselt kulutõhusamaks.

 

Konsultatsioonipakett aitab mõista, analüüsida ja parandada töötajate kogemust Microsofti töövahendite kasutamisel, et töötegemine muutuks mugavamaks ja töökeskkond tervikuna tulemuslikumaks. Kuna oleme Microsofti partnerlusprogrammis kõige kõrgemas, kuldpartneri staatuses, on meie ekspertidel igati piisav pädevus selle protsessi vedamiseks.

 

Mõttetalgud ja temaatilised töötoad

Alustuseks korraldame arutelu kliendi peamiste ärijuhtidega ja võtmeisikutega, et analüüsida konkreetse ettevõtte vajadusi. See hõlmab organisatsiooni kaardistust, töötajate IT-teadlikkuse ja seniste töömeetodite analüüsi ning protsessi tulemusel oodatavaid muudatusi. Mõttetalgute alusel määratakse vajalike töötubade arv, ajakava ja sisu, et käsitleda nii ettevõtteüleste, tiimisiseste kui ka personaalsete rakenduste tõhusamat kasutamist.

 

Orienteeruvalt 1,5-tunnistes töötubades tutvustavad Datafoxi eksperdid eelnevalt kokkulepitud teenuseid, näiteks Microsoft 365 põhiteenuseid ja peamiseid seoseid nende vahel (Exchange, Teams, SharePoint, OneDrive jt), SharePointi võimalusi, Teamsi terviklikumat kasutamist jne.

 

Konsultatsiooniprotsess Teamsi näitel

Microsoft Teamsi on paljudes ettevõtetes muutumas valdavaks tööalaseks suhtluskanaliks, mis tõhusalt asendab seni teiste töövahenditega täidetud ülesandeid. Et aga Teamsi võimalusi tõeliselt mõista ja kasutusele võtta, on enamasti vaja töötajaid juhendada, kuna infot on rakenduse kohta väga palju ning selles orienteerumine ja vajalike infokildude väljaotsmine on väga suur töö. Kui juhendamine jääb tegemata ning Teams terviklikult kogu organisatsioonis juurutamata, kasutavad töötajad selle rakenduse võimalusi minimaalselt ning suurem kasu jääb saamata.

 

Teamsi esimeses spetsiifilises töötoas laome n-ö vundamendi: anname ülevaate selle rakenduse baasvõimalustest ja kasutussätetest, käsitledes muuhulgas kanali ja privaatse kanali erinevust, vahekaartide loomist, tiimi omaniku ja liikme ning reaalaja sündmuse produtsendi ja esineja erinevusi jne. Teises töötoas sukeldume juba täpselt sinna, kuidas konkreetses üksuses või ettevõttes Teamsi kasutatakse, tuues välja parimad praktikad ja detailsed kasutusvõimalused spetsiiiliste ülesannete täitmiseks. Töötubasid saab läbi viia nii Datafoxi demokeskkonnas kui ka kliendi enda Microsoft 365 keskkonnas.

 

Töötoad ei ole suuremates organisatsioonides enamasti mõeldud iga lõppkasutaja koolitamiseks, vaid ärijuhtidele ja võtmeisikute arendamiseks, et Microsofti teenuste kasutustõhusus suureneks organisatsioonis tervikuna. Juhtidel tekib töötubade tulemusena võimekus oma vastutusvaldkonnas Microsoft 365 platvormi võimalusi paremini rakendada ning selleks ka konkreetseid töötajaid juhendada. Töötubade järel saab ettevõtte juhtkond otsustada projekti jätkamisvajaduse lisarakenduste juurutamiseks. Sellisel juhul koostame kliendile visioonarhitektuuri koos eelarvega.

 

 

 

Eduka juurutuse alustalad

Selleks, et kõik sujuks ja juurutusele järgneks ka oskus teha tööd uutmoodi koos uute tööriistadega, on meie tähelepanekute järgi vaja täita mõned eeldused. Esiteks on motivatsioon, kommunikatsioon ja juhtide tugi ülimalt tähtis. Julgustamine toimib alati paremini koos isiklike näidetega. Uued süsteemid ise ei muuda midagi – parema tulemuse saavutamiseks on vajalik töömeetodite muutmine. Kuna uued tööriistad töötavad teisiti kui senised, on vaja ka selgeid juhiseid, kuidas neid kasutada. Samuti tuleb töötajatele selgitada, kuidas tööriistad pidevas muutumises välja näevad.

 

 

 

Tunned, et sinu ettevõtte Microsofti litsents on mõne teenuse osas alakasutatud, kuid napib aega kasulike lisavõimaluste ja funktsionaalsuste ülesleidmiseks? Võta abi saamiseks minuga ühendust:

  

 

 

Rando Ring

Microsoft lahenduste ja teenuste müügijuht

See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

 

 

 

Loe lisaks:

Datafox Software Engineering arendas Punasele Ristile uuendusliku veebilahenduse
Zendesk finantstehnoloogia ettevõttes ESTO: 50% vähem teenindajate ülekoormust, 40% kliendikõnesid suunatud digikanalitesse, vestlusrobot vastab 3st pöördumisest 2