Microsoft 365 piirangud:

  • Lõppkasutaja andmeid säilitatakse piiratud tingimustel vaid 30 päeva
  • Kesksed andmed ja suletud kontod säilitatakse maksimaalselt 90 päeva
  • Andmete varunduspoliitikad on piiratud ning ei võimalda piisavalt paindlikkust

Ka Microsoft soovitab kasutada täiendavat lahendust andmete kaitseks! Veeam on ametlik Microsofti koostööpartner.

 

Ka pilves on andmekaitse vajalik

  • Kasutajad kustutavad andmeid. Vahel kogemata, mõnikord tahtlikult.
  • Väliste luna ja-pahavara rünnakute kaitseks
  • Seadustest tulenev andmete õigsuse ja sälimise kohustuste tagamine

Veeam 365 varundusteenus välistab riski kaotada juurdepääs ja kontroll oma Office 365 andmetele, sealhulgas Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business ja Microsoft Teams, nii et teie andmed on alati kaitstud ja teil on neile juurdepääs. Mõne klikiga on võimalik taastada Office 365 postkastid ja meilid, SharePointi saidid, dokumendid, teegid ja loendid, OneDrive for Businessi kontod, failid ja kaustad ning Microsoft Teamsi kanalid, vahelehed ja seaded.

 

Veeam 365 varundusteenuse hind

  • Veeam 365 varundusteenuse kasutajalitsents (saame määrata kas varundame kõiki kasutajadi või osa kasutajatest)
  • Andmemaht (Azure, AWS, Datafox pilv) *teenuse käivitamisel teeme kliendi reaalandmete põhjal kalkulatsiooni ja prognoosi andmemahu kohta. Saame määrata, mis andmeid ja kui kaua varundame.
  • Teenuse haldustasu

zendesk lahendused

Oleme valinud Zendeski eelkõige lahenduse lihtsuse tõttu. Üles seadmine on lihtne ja kiire. Lahenduses töötamine on loogiline ja ilma segavate faktoriteta. Zendeski saab kasutusele võtta tükk haaval. Alustada ühe teeninduskanali haldusest ja aega mööda liita teised. Hea klienditeeninduslahendus teeb mugavamaks nii kliendi kui klienditeenindaja elu ja aitab kiire probleemilahendamise läbi tõsta ettevõtte müüki ja vähendada klienditeeninduse kulukust. Boonusena on Zendesk lihtsasti teiste ettevõtte süsteemidega liidetav läbi WebHookide ja API-de. Kui sinu arvates kirjeldab üht head klienditeeninduslahendust avatus, lihtsus, skaleeritavus ja omnichannel, on just Zendesk see õige.

miks valida zendesk?

finants

Zendesk on ideaalne lahendus kasvavale finantsasutusele, olgu teie ettevõte tegija panganduses, kindlustuses, varahalduses või investeerimises. Lahendus on skaleeritav vastavalt ettevõtte suurusele ja vajadustele. Zendeskis on teiekliendiandmed kõik ühes kohas, mis aitab kliendile kiirelt ja personaalselt vastata lahendada probleemid eos. Et olla kliendile lähemal on olemas 24/7 juurdepääsetav info läbi iseteeninduse, chatboti ja automaatvastuste. Andmeturvalisus on tagatud ja lahendus on vastavuses ka laiemalt levinud regulatsioonidega üle maailma – Euroopas näiteks GDPR.

kaubandus

Kaubamüügi suurimad probleemid on tihti ostukorvide müügiks vormistamine ning e-poe ja tavapoe lahusus. Läbi Chati saate kliendiga just õigel ajal ühendust võtta ja selgitada tema probleemi, et ostukorv ei ununeks teostamata. Stampküsimuste korral ruttab appi bot või KKK. Kuna Zendeskis on ühes vaates koos kogu kliendi ostuajalugu, lehitsusajalugu ja suhtlus on klient teenindatud igas kanalis võrdselt. Läbi proaktiivse suhtluse on lihtne kliendi e-ostukorvi ostuks vormistada. Hea teenindusplatvormi abil on ka klienditeeninda töö ladusam.

avalik sektor

Enam ei ole vaja keerulisi IT süsteeme ja aega nõudvaid juurutusi, et tagada kodanikule maailma tasemel kaasatus riigiteenustesse. Zendesk toob ühte sertifitseeritud turvalisse kohta kokku teabehalduse, kommunikatsioonilahendused, iseteeninduse ja statistika. Et riigitöötaja töö oleks lihtsam ja rööprähklemist vähem, saab üle API-de ja Webhookide kokku tuua info mitmetest süsteemidest ühte klienditeeninduse lahendusse. Automatiseeritud infojagamisest rääkimata.

tootmine

Täida oma tootmislubadused ja ole oma kauba tellijale igas tootmisetapis lähedal. Mitmed tootmisettevõtted kasutavad Zendeski töövoogude sujuvamaks juhtimiseks, süsteemide integreerimiseks ja osakondade vahelise suhtluse edendamiseks. Lihtsamaks läheb ka tarnijate ja tarbijatega suhtlemine. Zendesk toob läbi e-maili, Chati, telefonikõnede ja muude kommunikatsioonilahenduste ühte turvalisse keskkonda kokku kõik projekti osapooled, üks kõik millises maailma otsas nad asuvad.

tervis

Ole patsiendile lähedal läbi iga võimaliku suhtluskanali. Automeeri info liikumine protseduuride kohta ja too kogu patsiendi visiidiajalugu ühele platvormile. Kvaliteetne artsiabieeldab sujuvat meeskonnatööd. Hea kommunikatsioonitööriist teeb koostöö administraatorite, õdede ja arstide vahel lihtsamaks. Patsiendil on alati ülevaade ja meeldetuletus kus ja kunas tema järgmine visiit toimub.

meedia ja meelelahutus

Klient peaks end alati tundma kui VIP. Andmesalvedes eraldi olev info teeb aga sujuva kliendikogemuse pakkumise raskeks. Mitmed maailmakuulsad meelelahutajad ja meediaettevõtted on valinud enda klienditeenindusplatvormiks Zendeski, sest kliendiinfo on mugavalt koondatud ja kliendiga saab suhelda läbi äppide, push notification’ite ja klassikaliste suhtluskanalite. Info jõuab VIP-ini hästi ajastatult ning eneseabi on lihtne ja loogiline. Tagasisidevõimalused aitavad kaasa kiirele tootearendusele.

 

zendesk tooted

zendesk support

Zendesk Support lihtne ja loogiline süsteem, mis aitab jälgida ja prioritiseerida kliendisuhtlust e-kanalites. Support lahendus on Zendeski nurgakivi. Lahendus aitab hallata e-maili ja sotsiaalmeedia klienditeenindust. Töökeskkonda on kerge sisse elada ning igal võimalusel on kasutatud automatiseerimist, et klient oleks toimuvaga kursis ja et teenindaja töö oleks sujuv. Süsteemi saab trigger’ süsteemi kaudu üles seada just teie äriloogikat arvestades. Lahendusele on liidetavad tasuta baas funktsionaalsusega teabehaldus, chat ja statistikamoodul. Veebipoest leiab ka hulga funktsionaalsust laiendavaid äppe. Olenevalt litsentsitüübist saab lisada lahendusele ka SLA halduse ja reeglipõhised kliendiküsitlused..

zendesk chat

Chat aitab luua personaalsema suhte kodulehel viibiva kliendiga ja kindlustada ostuga maksmiseni jõudmine. Kliendiküsimused saavad kiirelt ja efektiivselt vastatud ning klient jõuab info või ostuni kiiremini. Chati kasutades on võimalik näha, kus klient parasjagu, lehel viibib, mis on tema tegevuste ajalugu lehel ning, seotuna e-poega, mis on kliendi ostukorvis. Klienditeenindajal on hea ülevaade kliendi olukorrast ja võimalikest huvidest. Chati saab seadistada ka aktiivselt kliendile lähenema, kui on näha, et klient on kodulehel hädas info leidmisega või kahtleb ostu sooritamisel. Klienditeenindaja jaoks on Chat mugavalt integreeritud teenindusplatvormile, et suhtluskanalite vahetamine oleks sujuv ja vastamine maksimaalselt kiire.

zendesk talk

Talk on Zendeski telefonilahendus, mis on integreeritud klienditeeninduslahendusse, et kogu klienditeenindus oleks ühes kohas, ajalugu jälgitav ja mõõdetav. Telefonikõne on võimas vahend kliendiprobleemi lahendamiseks. Kliendid eelistavad telefonikõne e-kanalitele, kui probleem on keerukam või kui teema on isiklikum. Talk annab võimaluse salvestada ja järelkuulata kõnesid, loob raami kõnehaldusele ja suunamisele ning aitab jälgida SLA-sid, kõnekeskuse töökvaliteeti ja efektiivsust. Lisaks kõnedele koib läbi Talki ka SMS-kommunikatsioon. Zendeskile on võimalik liita ka teisi telefonialahendusi kui Talk. Datafox on spetsialiseerunud Innovaphone’ lahenduse integratsioonidele, kuid saame hakkama ka muude kõnelahenduste integreerimisega Zendeski.

zendesk guide

Guide aitab teavet koguda ja leida, et klienditeenindaja töö oleks lihtsam ja õige info jõuaks kliendini. Umbes 80% klientidest proovivad end and klienditeenindaja poole pöördumist ise aidata läbi otsingu. Kujutage ette kui 90% nendest otsinguteks viiks tulemuseni, milline kokkuhoid oleks see klienditeeninduses! Selleks tuleb aga teha ära tubli töö info kogumisel ja infoallikate üles ehitamisel. Guide aitab koguda teavet juba lahendatud juhtumitest ja jaotada infot nii klientidele kui klienditeenindajatele. Guide annab võimaluse vastata kliendile teabeartiklitega läbi e-maili, sotsiaalmeedia kui Chati. Ka telefonikõned saavad läbi agendiartiklite kiirema lahenduse. Läbi statistika saate jälgida, millised artiklid toimivad ja peale milliste artiklite lugemist pöördub klient siiski teenindaja poole. Lisaks saab suunata tihedamini kerkivad teemad turundusosakonnale, et kliendile tähtsad teemad oleks juba eos kommunikeeritud.

 

Privaatsuspoliitika

 

 

Üldine

Iisikuandmete töötlemisel järgib Datafox OÜ Eesti ja Euroopa Liidu õigusakte

Isikuandmeid kasutatakse ainult nendel eesmärkidel, milleks need koguti ning peale eesmärkide täitumist, need kustutatakse.

Isikuandmed on füüsilise isikuga otseselt või kaudselt seostatavad andmed, nagu näiteks nimi, telefoninumber, e-maili aadress, sünnikuupäev, vanus, IP aadress.

Isikuandmeid töödeldakse ainult lepinguga fikseeritud teenuste osutamiseks või turunduslikel eesmärkidel.

Isikuandmete turvaliseks töötlemiseks kasutame parimaid praktikaid ning ainult lepingulisi koostööpartnereid, kellel on võimekus tagada isikuandmete töötlemiseks piisav turvalisus.

 

Isikuandmete kogumine ja kasutamine

Isikuandmed on andmed, mida Datafox OÜ kogub füüsilise isikuga sõlmitud lepingu täitmisel või temaga ühenduse võtmiseks.

Füüsilise isiku isikuandmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:

  • kontaktandmete (sh füüsilise isiku nimi, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress, eelistatud kontakteerumisviis) esitamisel meie veebisaidil, seminaridel/webinaridel või mujal.
  • Toote soetamisel või teenuslepingu sõlmimisel tehtud kokkuleppest või poolte vahel sõlmitud lepingust.

 

Kogutud isikuandmete kasutamine

Kogutud isikuandmete abil saame teavitada kliente Datafoxi tooteuudistest, kampaaniatest ja tulevastest sündmustest. Isik, kes ei soovi olla meie uudiskirjaloendis või saada teavitusi teda huvitada võivatest sündmustest/toodetest, saab ennast adressaatide sihtrühmast igal ajal eemaldada. Kogutud isikuandmeid kasutatakse muuseas ka kauba tarneks ning teenuse osutamiseks

 

Kliendi paremaks teenindamiseks võib Datafox OÜ usaldada teavet kasutajate kohta kolmandale osapoolele, kes osutab Datafox OÜ-le teenuseid ning on lepinguga kohustunud hoidma jagatud teavet konfidentsiaalsena. Kolmandaks osapooleks loetakse partnereid kes tegelevad kauba tarnega, teenustoe- või muu kokkuleppe tagamiseks vajaliku teenuse osutamisega.

 

Isikuandmete kaitse

Datafox OÜ rakendab isikuandmete turvaliseks töötlemiseks, ning kaitseks kõiki ettevaatusabinõusid, sh. Nii riistvaralisi/tarkvaralisi lahendusi, kui ka põhimõttelisi andmete töötluse protsesse.

 

Isikuandmete hoiustamine

Füüsilise isiku isikuandmeid hoiustatakse ainult selleks ette nähtud andmekandjatel, millele saavad ligi ainult isikuandmete töötlemiseks ette nähtud isikud, ning kõik andmed on hoiustamise hetkel krüpteeritud.

 

Privaatsuspoliitika tingimused

Meie teenuseid (sh. Kodulehekülg, teenuslepingud, uudiskirjad, partnerid jms) kasutama asudes oled käesolevate põhimõtete ja tingimustega tutvunud ning nendega nõustunud. Datafox OÜ jätab endale õiguse vajadusel privaatsuspoliitika üldtingimusi muuta, teavitades selleks kõiki osapooli.

 

Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimustega palume meiega ühendust võtta aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

Datafox Cloud Ready Teenused

Pilve valmisoleku analüüs

IT arhitektuuri analüüs vähemalt alljärgnevate komponentide kohta:

  • Serverisüsteemid;
  • Võrguteenused;
  • Ärirakendused ja kasutuslood;
  • Andmete klassifitseerimise põhimõtted ja protseduurid;
  • Infoturbe ja talitluspidevuse korraldus;
  • IT organisatsiooni ülesehitus;
  • IT eelarve ja kulude struktuur;
  • Organisatoorne valmisolek.

Analüüsi tulemusel esitatakse pilve valmisolekut esitav küpsushinnang (Cloud Maturity Model), mis sisaldab vähemalt alljärgnevat infot:

  • Hetkeolukorra ülevaade;
  • Võrdlusanalüüs (Gap analysis) hetkeolukorra ja pilvearhitektuuri vahel;
  • Pilve visioonarhitektuuri ettepanek:
    • Privaatpilv / Hübriidpilv / Avalik pilv;
    • Eelarve;
    • Pilve teekaart.

Datafoxi pilveteenused

  • Konsultatsioon ja pilve valmisoleku analüüs;
  • Pilveteenuste juurutamine;
  • Süsteemide ja andmete migratsioon pilve;
  • Pilveteenuste integratsioon (näiteks privaat- ja avaliku pilve integratsioon;
  • IT operatsioonide juhtimine pilves (monitooring, muudatuste ja intsidentide haldus);
  • IT lõppkasutaja tugiteenused.

Töövood pilves

Ärirakendused

  • Äriklassi e-maili ja grupitöökeskkond;
  • Dokumendihalduse platvorm;
  • MS Office töölauarakendused;
  • Ligipääs sõltumata seadme tüübist;
  • Telekonverentsi platvormid;
  • Raamatupidamis- ja/või laotarkvara;
  • Virtuaalsed töökohad ja ärirakendused.

Mobiilsed töökohad pilvest

  • Kasutajate turvalise käitumise analüüs;
  • Kasutajate identiteedi- ja ligipääsuõiguste haldus;
  • Nutirakenduste ja seadmete haldus;
  • Andmelekke kaitse;
  • Ärirakendused ja mobiilsed töökohad pilvest.

IT taristu teenusena - IaaS

  • Virtuaalserverid;
  • Andmete varundus ja varuasukoht;
  • Paindlik ressursside kasutamine;
  • Erinevad regioonid;
  • Kasutusmahu põhine hinnastamine.

Virtuaalserverid

  • Eelkonfigureeritud virtuaalserverid;
  • Veebirakenduste platvormid;
  • Eelkonfigureeritud ärirakendused ja andmebaasid;
  • Automaatne ressursikasutus;
  • Automaatne koormusjaotus.

Andme- salvestus & edastus

  • Integreeritud andmesalvestuslahendused – objekt/plokk/arhiiv/failisüsteem;
  • Andmeliiklus- ja võrguteenused;
  • Kõrgkäideldavad platvormid;
  • Töövahendid tarkvaraarendajetele;
  • Ärianalüütika.

Andmebaasid

  • Skaleeritav tuhandetele andmebaasidele;
  • Andmekaitse: audit, taastamine ja geo-replikatsioon;
  • Automatiseeritud administreerimise toimingud;
  • Andmelao valmidus.

Andmevarundus pilve

  • Lihtne, automatiseeritud andmekaitse;
  • Andmete varundusteenus ja varuasukoht;
  • Andmete taastamise võimalus pilve;
  • Andmevarunduse monitooringuteenus;
  • Andmevarunduse haldusteenused.

Hübriidpilv

Pilveteenused kohalikule andmekeskusele:

  • Hübriid identiteet (kohalik AD + Azure AD);
  • Täiendavad taristu ressursid pilvest;
  • Andmete varuasukoht pilvest;
  • Täiendav andmesalvestus ja arvutusvõimsus pilvest;
  • Ühtne haldus;
  • Arendus- ja testkeskkonnad pilvest.